FİLYOS'TA ÇADIR KURMAK - Campermen - Campermenle Herşey Daha Güzel

FİLYOS'TA ÇADIR KURMAK

BLOG

Sabah böyle güzel bir manzaraya uyanmanin mutluluğu, verdiği o iç huzur tarifsiz. Çok zor değil aslında, kafanda büyüttüğün gibi değil ! Bir çadır ve sıradan biraz yiyecek. Arinmak ve kendini dinlemek için çok basit şeyler var hayatta. Şehrin ve yaşamın kirliliğinden arada bir sende uzaklaş...

#campermenturkiye #yaban #doğa#yaşam #orman #huzur #çamur#yağmur #kar #güneş #kamp#kampçılık #huzurluyaşam #sevgi#izciteam #avcılık #offroad#kampsevgisi #gezilecekyerler#survival #campfire #camping#toptent #bahar #mountain #mud#rain #campingeats #campfire#trdoffroad #sea

2 Arkadaş hafta sonu Filyos'ta kamp yapmaya kara verdik bisikletlerimizi attık arabanın arkasına, zaten kampla ilgili her zaman ekipmanlar hazırda bekler. Yiyeceklerimizi aldık ve düştük yola, gece kendimize göre bir alan bulduk ve yerleştik. Tabi yerleşmek biraz zaman alıyor 2 tane çadır kurmak, ateş yakmak açlık bir taraftan ama işin güzelliği bu, zevki orada iş hayatı olanlar için mükemmel kafa dağıtma yönetimi. Sabahta kalkıp bisikletle etrafı keşfettik 1 yakındaki kasabaya gittik, geldik kahvaltımızı yaptık. Çok güzel bir gündü akşam üstüne doğru gezimizi tamamlayıp toparlandık. Yol dönüşüde Filyos Kalesi'ne uğradık. Tavsiye ederim. Güzel bir plajı küçük dükkanları tüm ihtiyacınızı karşılayabileceğiniz yerler mevcutta.